Hova szállítanak ki, mik a szállítási területek? Budapest és 30 km-es vonzáskörzete, Előzetes egyeztetés során egyéb vidéki helyszínekre.
Hogyan lehet árajánlatot kérni? Jelezze felénk érdeklődését vagy telefonon (+36 1 379 3600, +36 20 228 7536) vagy e-mailben (rendeles @husplaza.hu) , és mi utána 24 órán belül elküldjük Önnek személyre szabott árlistánkat.
Van lehetőség a személyes egyeztetésre? Cégek részére igen van. Amennyiben szeretne velünk személyesen egyeztetni a termékekről és szállítási feltételekről jelezze nekünk, és mi egy előre egyeztetett időpontban meglátogatjuk Önt. Természetesen arra is van mód, hogy Ön látogasson meg minket személyesen. Egy előre egyeztetett időpontba szívesen elkalauzoljuk Önt telephelyünkön és feldolgozó üzemünkben.
Van rendelési minimum? Budapest területén nincs rendelési minimum, viszont ingyenes szállítást csak nettó 10 000 Ft esetén tudunk biztosítani, ezen rendelési érték alatt 990 Ft-ot számolunk fel, egyéb esetben egyeztetés szükséges.
Meddig lehet leadni a rendelést? Irodai telefonszámon (+36 1 379 3600): H-P - 05-14 óráig Mobiltelefonon (+36 20 228 7536): H-Szo - 05-20 óráig E-mailben (rendeles@husplaza.hu) a kiszállítást megelőző nap 24 óráig
Van szállítási díj? Budapest területén 10 000 Ft alatti rendelés esetén 990 Ft szállítási költséget számolunk fel, 10 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás DÍJMENTES.
Pest megyei szállítás esetén további egyeztetés szükséges email-en vagy telefonon.
Lehet fix kiszállítási időt kérni? Igyekszünk a megrendelő szállítási igényeit rugalmasan kiszolgálni, így 2 órás időintervallumban kérhet fix kiszállítási időpontot is.
Mennyi időn belül szállítják ki a megrendelt termékeket? A megrendelt termékeket Budapesten 24 órán belül kiszállítjuk. Egyéb területekre történő szállítási határidőről kérem egyeztessen kollégáinkkal.
Különleges termékre, egzotikus húsra lenne szükségem. Tudnak nekem ilyen termékeket szállítani? Igyekszünk minden különleges kérést 2 munkanapon belül teljesíteni, így ha olyan termékre van szüksége, amit nem talál meg a terméklistánkban vegye fel velünk a kapcsolatot.
A megrendelt terméket lehet vákuum csomagolásban kérni? Minden termékünket egyedi kérés alapján készítjük Önnek: filézve, darabolva, kockázva, szeletelve, darálva, válogatva, fagyasztva és akár vákuumban csomagolva.
Milyen módon lehet fizetni? Szállításkor készpénzben Szállításkor bankkártyával Előre utalással
Mi történik, ha kiszállított termékeknél mennyiségi vagy minőségi probléma van? Minden esetben törekszünk a kiváló termékek pontos kiszállítására. Azonban ha Ön problémát észlel, kérjük azonnal jelezze azt nekünk. Mennyiségi eltérés esetén pótoljuk a terméket, vagy kérésére módosítjuk a számlát a mennyiségnek megfelelően. Minőségi probléma esetén pedig még a kiszállítás napján cseréljük a kifogásolt terméket.