Általános szerződési feltételek

A szerződés alanyai

Vásárló: A webáruház vásárlójává azon személyek, vállalkozások, szervezetek képviselői válhatnak, akik a webáruház felületének alkalmazásával megrendelést aktiválnak és ezen aktiválási folyamat részeként elfogadják a Szolgáltató által előírt Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF), Adatkezelési Szabályzatban és a Fizetési Feltételekben foglaltakat.

Szolgáltató: Szolgáltató jogi személyiséggel felruházott gazdasági társaság, amely társaság a weboldal üzemeltetését biztosítja és a Vásárlókkal vásárlásaik alkalmával eladóként jogviszonyba kerül.   <<h2>> A szolgáltató adatai 

Szolgáltató neve:   H-Pláza Kft.

Székhelye:  1183 Budapest, Töhötöm utca 27-29.

Elektronikus levelezési cím: rendeles@husplaza.hu

Adószám:  25420302-2-43

Telefonszám:  +36 70 377 2215

A szolgáltató tevékenységét nyilvántartásba jegyezte: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Nyilvántartási szám: 01-09-274107

 <<h2>> A webáruház használata, árurendelés

A www.husplaza.hu webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A felek közötti szerződés "Megrendelése leadása" ikonra való kattintással, a megrendelés megerősítésével jön létre. A Felek között az így, magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A Szolgáltató a szerződést iktatja, és annak létrejöttét a felhasználó törlési kérelméig őrzi. Az áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet részletesen megismerni. Ha vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdések merülne fel, a Szolgáltató biztosítja a feltett kérdések megválaszolását.

A Vásárló a webáruházban minden terméknél megadhatja a rendelni kívánt mennyiséget, amelyet a "kosárba teszem" ikonra kattintással tudja saját kosarába helyezni a vásárló. A webáruház felületén lévő "kosár tartalma" feliratú ablakban ellenőrizhető a megrendelésre váró termékek felsorolása. A megrendelni kívánt termékeket miután a Vásárló összegyűjtötte a "kosár tartalma" ablakban található "tovább a kosárhoz" ikonra kattintva nyílik meg a megrendelés link. A Vásárló a megnyílt oldalon tudja megadni a megrendeléshez szükséges adatokat, áru átvétel módját és a fizetési módot. Az adatok és feltételek megadását követően a Vásárló a "Megrendelése leadása" ikonra kattintva aktiválja a megrendelését, amely megrendelést egy automatikus e-mailben igazol vissza a Szolgáltató a Vásárlónak.

A Szolgáltató a hibásan (pl.: adatbeviteli hiba) vagy nem megfelelően megküldött megrendelésért felelősséget nem vállal. Érvényes és a Megrendelőre nézve kötelező érvényű és erejű megrendelésnek minősül, amelyen a Megrendelő neve és bármely képviselőjének, alkalmazottjának aláírása szerepel. Ebben a körben az elektronikus levelet is iratnak kell tekinteni. Megrendelését a Vásárló következmények nélkül jogosult lemondani a rendeles[@]husplaza.hu e-mail címen a kiszállítást megelőző nap 23:00 óráig.   <<h2>> Fizetési információk:

Utánvét: Kiszállításkor a megrendelés ellenértéke a szállítónak átvételi elismervény ellenében készpénzben vagy bankkártyával fizetendő, a számlát a Szolgáltató papír alapon nyomtatva átadja a Vevő részére.

Árak

A webáruház az árakat nettó és bruttó formában tünteti fel. A weboldalról megrendelhető termékek árai változásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítást a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

A webáruházban kínált termékek paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jár el a Szolgáltató, de ezekért felelősséget nem vállal. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, például rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1"Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. A változások akkor lépnek életbe, amikor a webáruházban online megjelennek. A nem rendelhető, készleten lévő termékek esetében a rendelést követő 24 órában tájékoztatást nyújt a szolgálató, ami alapján a vevő megrendelheti, illetve elállhat a vásárlástól. A termékek nagy része kg-ban értékesíthető, ezért a megrendelt mennyiség eltérhet (+- 10%)  a ténylegesen kimért és kiszállított mennyiségtől. Fizetés a ténylegesen kiszállított mennyiség alapján történik.

 <<h2>> Szállítási módok, díjszabás   Házhoz szállítás (országosan)

Szállítási díjak (bruttó díjak)

Budapest területén 10.000 Ft alatti megrendelés esetén 990 Ft szállítási költséget számolunk fel.

10.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás díjmentes

Budapest közigazgatási területén kívül eső szállítás esetén egyedi megállapodás alapján számolunk fel díjat.

 <<h2>> Szállítással kapcsolatos reklamációk

Amennyiben a Vásárló az átadás átvétel során a leszállított csomagon bármi nemű sérülést tapasztal, arról a szállítóval együttesen köteles jegyzőkönyvet felvenni. Az igazolhatóan a szállításból eredő károkért a szállítást végző vállal felelősséget. A jegyzőkönyv Szolgáltatónak történő megküldésével a Vásárló köteles a Szolgáltatót tájékoztatni az áru átvételét követő negyvennyolc (48) órán belül a szállítási reklamációjáról. A megrendelés és a leszállított áru közötti eltérés esetében a Szolgáltató az árut saját költségén a megrendelésben szerepelő árura köteles kicserélni, ha az a Szolgáltatóra nem ró aránytalan mértékű terhet és a leszállított áru a megrendelt áru helyettesítésére alkalmas. Helyettesítésre alkalmas az áru, amennyiben rendelkezik mindazon tulajdonságokkal és minőséggel, mint a megrendelőben meghatározott áru és annak ára nem haladja meg a megrendelőben meghatározott áru értékét. Vásárló az áru átvételekor köteles olyan körültekintéssel és gondossággal eljárni, hogy a Szolgáltató jogainak esetleges szállítóval szembeni érvényesítését elősegítse, vagy azt megóvja.

Mennyiségi kifogás esetén a Vásárló az áru átadásakor köteles jelezni az eltérést a kiszállító személyzetnek.

Minőségi kifogással a szavatossági időn belül élhet a Vásárló.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

Utánvét: Kiszállításkor a megrendelés ellenértéke a szállítónak átvételi elismervény ellenében készpénzben vagy bankkártyával fizetendő, a számlát a Szolgáltató papír alapon nyomtatva átadja a Vevő részére.   <<h2>> Elállási jog

A PTK. 45/2014 törvénynek megfelelően biztosítjuk a szerződéstől való elállás jogát, és egyben a megrendelt áruk külön indoklás nélküli visszavételét. A forgalmazott termékeink jellegéből adódóan csak az áru átvételekor állhat el a megrendelő a vásárlástól.

A Felek között a Szerződést akkor kell létrejöttnek tekinteni, ha a Vásárló a megrendelését a Szolgáltatónak elküldte és azt a Szolgáltató a részére e-mail formájában visszaigazolta, vagy, ha a megrendelésének visszaigazolását a Vásárló nem kapta meg, de az árut átvette.

Írásban történő elállás esetén határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt a Szolgáltatónak elküldi.

Elállás esetén a Szolgáltató köteles a Vásárló által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállás tudomására jutásától számított tizennégy napon belül visszatéríteni.

Elállás esetén a Vásárló köteles viselni az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A Vásárló nem gyakorolhatja az e pontban meghatározott elállási jogát
- olyan termék értékesítése esetében, amely a Vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a Vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére szereztek be, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.

Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel történő teljesítésről a Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles a Vásárlót tájékoztatni.

A Vásárló az elállási jogát kizárólag rendeltetésszerűen és jóhiszeműen jogosult gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez

Szerzői jogok, adatvédelem

A webáruház oldalain található összes adat, információ és a honlap külleme, felépítése a honlapon látható formában szerzői jogi védelem alatt áll. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása szerzői jogok megsértése miatti jogkövetkezményekkel jár. Az ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkori hatályos rendelkezései az irányadóak.   <<h2>> Reklamáció, panasz bejelentése

Vevő bármilyen jellegű reklamációját, panaszát a Szolgáltató részére a rendeles@husplaza.hu  e-mail címen, vagy a +36 20 228 7536 telefonszámon tudja bejelenteni és érvényesíteni.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

A Vevő bírósági eljárást kezdeményezhet, amennyiben a közte és az Eladó között fennálló jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, illetve a Vevő számára fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre:

 - 2017. január 1-től a fogyasztók panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségek: http:jarasinfo.gov.hu/.

- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Budapest X. kerület

1105 Budapest, Kőrösi Csoma Sándor út 53. (Balusztrád Irodaház 4. emelet)

A Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazása tekintetében fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 <<h2>> Adatvédelem

A Szolgáltató a Vásárlók, vagy képviselői személyes adatainak védelmében a tőle elvárható fokozott figyelemmel és körültekintéssel jár el. A személyes adatok kezeléséről és védelméről a Szolgáltató az adatkezelési szabályzatában meghatározottak szerint gondoskodik, amely szabályzat megismerése elengedhetetlen a webáruház jogszerű használatához és a regisztrációhoz.

Egyéb rendelkezések

A webáruház információs rendszerének biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban a Szolgáltató javasolja, hogy a Vásárló tegye meg az alapvető óvintézkedéseket: használjon vírus-és spyware-védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer frissítéseit. A weboldalon való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és technológiájával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF feltételeit bármikor módosítani. Az esetleges módosítást a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A Szolgáltató jogot formál arra, hogy a webáruház tartalmát előzetes értesítés nélkül megváltoztassa, beleértve az árakat és egyéb díjakat is. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék.

ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

Jelen adatkezelési szabályzat (továbbiakban: a "Szabályzat") célja, hogy teljes körűen szabályozza, rögzítse, hogy a H-Pláza Kft. valamennyi adatkezelése során az Európai Unió közvetlenül hatályos jogszabályai, és a magyar adatvédelmi jogszabályok, így különösen az információs önrendelkezési jogról és az információs szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Itv.) rendelkezései szerint jár el. Adatkezelő a webáruház felhasználóitól elektronikus úton kapott, megszerzett személyes adatokat bizalmasan kezeli és a biztonságos adatkezelést elősegítő minden szükséges intézkedést megtesz.

A Szabályzat mindenkor hatályos változata a webáruház felületén mindenki számára elérhető. Adatkezelő fenntartja a jogot a Szabályzat egyoldalú módosítására, illetőleg az Európai Unió vagy a magyarországi jogszabályok változásainak megfelelő módosítására.

 <<h1>> ÉRTELMEZŐ RENDELKEZÉSEK

Érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy -közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy;

személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;

Hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes és határozott kinyilvánítása, amely megfelelő tájékoztatáson alapul, és amellyel félreérthetetlen beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok - teljes körű vagy egyes műveletekre kiterjedő - kezeléséhez;

Tiltakozás: az érintett nyilatkozata, amellyel személyes adatainak kezelését kifogásolja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adatok törlését kéri;

Adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel rendelkező adatkezelő, aki, vagy amely önállóan vagy másokkal együtt az adatok kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az általa megbízott adatfeldolgozóval végrehajtatja;

Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adatokon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adatok további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők rögzítése.

A fentiek alapján azok a természetes személyek, akik a Adatkezelő által üzemeltetett webáruház felületén személyes adataikat megadják az Itv. rendelkezéseire figyelemmel érintettnek minősülnek.

ADATKEZELŐ MEGNEVEZÉSE

Szolgáltató neve: H-Pláza Kft.

Székhelye: 1183 Budapest, Töhötöm utca 27-29.

Elektronikus levelezési cím: rendeles[@]husplaza.hu

Adószám: 25420302-2-43

Telefonszám: +36 20 228 7536; +36 1 379 3600

A szolgáltató tevékenységét nyilvántartásba jegyezte: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Nyilvántartási szám: 01-09-274107

Weboldal: www.husplaza.hu

ADATKEZELÉS CÉLJA ÉS KERETEI

Személyes adatot az adatkezelő az érintett hozzájárulása alapján kezeli. Az érintett az adatkezelési nyilatkozat elfogadásával járul hozzá a személyes adatainak kezeléséhez. Az adatkezelő a személyes adatokat csak a jelen szabályzatban meghatározott célból és az Itv. keretei között jogosult kezelni.

A webáruház felületén megadott személyes adatok kezelésének célja a webáruház kereskedelmi tevékenységének biztosítása, vevőkkel történő kapcsolattartás biztosítása és statisztikai adatok mérése. A reklám- és marketing célú adatkezelést az adatkezelő kifejezetten feltünteti a webáruház felületén. Amennyiben az érintett szándéka, hogy ne szerepeljen a reklám- és marketing célú adatbázisban, vagy le szeretne onnan iratkozni, akkor erre az adatkezelő kifejezetten és folyamatosan lehetőséget biztosít webáruházának felületén vagy ezen szándékát az érintett a rendeles[@]husplaza.hu e-mail címen jelentheti be az adatkezelőnek.

Személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető, továbbá csak olyan adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatok addig kerülnek tárolásra, amíg az érintett nem kérik azok törlését. Az Itv. értelmében törlés esetén a korábban megadott adatokat a Adatkezelő köteles nyolc napon belül felismerhetetlenné tenni, oly módon, hogy helyreállításukra többé ne legyen mód.

Különleges adatra vonatkozó adatkezelést az Adatkezelő nem végez. Amennyiben ilyen adatot hoz az érintett tudomására, az adat törlésre kerül.

Adatkezelő az érintett felhasználókról adatbázist tart fenn és működtet, amely adatbázisban az érintett adatai is kezelésre kerülnek.

Az Adatkezelő a Szabályzatban meghatározott keretek szerint jogosult az érintettek részére e-mailen hírlevelének kiküldésére. Az Adatkezelő köteles biztosítani az érintettnek, hogy a hírlevél küldéséről leiratkozzon.

Az Adatkezelő adatbázisát a kellő gondossággal védi az illetéktelen behatolóktól és gondoskodik arról, hogy a személyes adatok illetéktelenek részére ne legyen hozzáférhető. Az Adatkezelő gondoskodik az Itv. 7. §-ban előírt adatbiztonsági követelmények fennállásáról. Az érintettek kötelesek a szabályzatban foglaltak betartására és a jóhiszemű magatartás tanúsítására.

A vásárlás, látogatás során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot (hírlevél) tartalmazó leveleket a Szolgáltató csak a Felhasználó kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. A Felhasználó bármikor leiratkozhat a hírlevélről, a hírlevél alján elhelyezett link segítségével.

A rendelés során a Vásárlónak kötelezően meg kell adnia a következő személyes adatokat:

    Név/cégnév,

    E-mail cím,

    számlázási cím (számlázási név, utcanév, házszám, település, irányítószám),

    szállítási cím (szállítási név, utcanév, házszám, település, irányítószám),

    telefonszám

    a szállítási cím nyitva tartása, az áruátvétel lehetséges időpontjai

Az adatkezelésre a www.husplaza.hu (a továbbiakban: Weboldal) található internetes tartalmak felhasználóinak önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza a felhasználók kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az oldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek.

Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló 2011. éviCXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása. A hozzájárulást Felhasználó az egyes adatkezelések tekintetében a Weboldal használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

Az adatkezelés célja a Weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A Szolgáltató a felhasználó által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztika készítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, a felhasználók jogainak védelme. Az adatkezelő a megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól eltérő célokra nem használja illetve használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása - hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel - a felhasználó előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges kizárólag. Adatkezelő a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelőségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Felhasználó e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást.  

Cookie-k

Mi az a cookie?

Amikor jelen weboldalt megtekinti, lehet, hogy némi információ az Ön gépén „cookie”-k formájában tárolásra kerül. A cookie-k a weboldal által küldött kisméretű adatok, melyek, ha a böngésző elfogadja, a memóriában, vagy egy kis fájlban tárolódnak. A cookie-k a web technológia alapvető elemei, melyek lehetővé teszik, hogy a weboldal emlékezzen a felhasználóra, és hogy gazdag funkcionalitást biztosítson, ám vannak adatvédelmi vonatkozásai, mivel a látogatók nyomon követését szolgálhatják.

A cookie-k a böngésző és a cookie-t elhelyező oldal között működnek, így külső harmadik fél nem olvashatja a cookie tartalmát. Az oldal azonban együttműködhet cookie szolgáltató harmadik féllel látogatók statisztikák, vagy más szolgáltatások nyújtása miatt.

Mire használja az Adatkezelő a cookie-kat?

A weboldalt látogatók használati szokásairól a böngészés során történő információgyűjtésre, hogy a használati szokásokról névtelen statisztikák készülhessenek. Ezzel az a célunk, hogy a látogatók számára lényeges információkat célzottabban juttassuk el. A látogató azonosítására, hogy a felhasználó számára lehetővé tegyük pl.a bejelentkezést és a bevásárló kosár használatát. Az Ön egyéni preferenciáiról szóló információk rögzítésére amint a weboldalt böngészi.

Hogyan akadályozzuk a cookie-k használatát?

Ha nem kívánja elfogadni az Adatkezelő cookie használatát a weboldalon, állítsa be a böngészőjét úgy, hogy az elutasítsa a cookie-kat. Így azonban nem tudjuk garantálni a weboldal szándékunk szerinti működését.

Sok böngésző nyújt olyan lehetőségeket, mint a „privát böngészés”, vagy a „ne tárolja az előzményeket”, mely megengedi a cookie-kkal rendelkező oldalak teljes használatát a hosszú távú tárolás engedélyezése nélkül. Egy másik gyakori adatvédelmi lehetőség az előzmények manuális törlése, amikor az szükséges.

AZ ADATOKAT MEGISMERŐ SZEMÉLYEK KÖRE, ADATTOVÁBBÍTÁS, ADATFELDOLGOZÁS

Az adatokat elsődlegesen Szolgáltató illetve Szolgáltató belső munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át. Az alapul fekvő informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében Szolgáltató adatfeldolgozót (pl.rendszer-üzemeltető, fuvarozó vállalat, könyvelő) vehet igénybe. Szolgáltató az ilyen külső szereplők adatkezelési gyakorlatáért nem felelős. A fentieken túl a Felhasználóra vonatkozó személyes adatok továbbítására kizárólag törvényben kötelezően meghatározott esetben, illetve a Felhasználó hozzájárulása alapján kerülhet sor.

FELHASZNÁLÓI JOGOK ÉS JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

A Felhasználó bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat. Felhasználó jogosult továbbá adatai törlésének kérésére az e pontban megadott elérhetőségek útján. Szolgáltató a Felhasználó kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg adatait. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást. Az érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:

 Levelezési cím: rendeles[@]husplaza.hu

Az Ügyfél bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel .a Szolgáltató munkatársához fordulhat a megjelölt elérhetőségeken keresztül. A felhasználó bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni. A Szolgáltató a kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli az adatokat, ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók. A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi. A Felhasználó az Infotv.,valamint a Polgári Törvénykönyv (1959. évi IV. törvény) alapján bíróság előtt érvényesítheti jogait, továbbá Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (NAIH) (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C) fordulhat az adatkezelő adatkezelési gyakorlatával kapcsolatban felmerült panasza esetén. Amennyiben a Felhasználó szolgáltatás igénybe vételéhez a regisztráció során harmadik fél adatait adta meg vagy a Weboldal használata során bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult a Felhasználóval szembeni kártérítés érvényesítésére. A Szolgáltató ilyen esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

EGYÉB RENDELKEZÉSEK

Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott adatokat a Szolgáltató az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről a felhasználót tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerzi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa. Szolgáltató kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ez irányú kötelezettségeinek teljesítésére.

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Szabályzatot a Felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A módosítás hatályba lépését követően a Felhasználó a szolgáltatás használatával ráutaló magatartással elfogadja a módosított Szabályzatban foglaltakat.

RENDELÉS MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE

A megrendelés adatait, a kosár tartalmát még a megrendelés véglegesítse előtt módosíthatja a vásárló. A rendelés elküldése előtt módosítható a kosár tartalma, a szállítási és fizetési módok, vásárló adatai is, ehhez a megfelelő elnevezésű sorra kell kattintani a megrendelőlapon.

A kosár tartalmánál a mennyiség módosításához a mennyiség mezőben kell átírni a megrendelni kívánt mennyiséget, illetve a sor végén található piros ikonnal törölheti a terméket a listából.

A megrendelés rögzítését követően is lehetősége van vásárlóinknak a rendelés adatainak módosítására, ebben az esetben kérjük hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy kérését küldje el a  rendeles[@]husplaza.hu email címre.

 

 

 

 

Loading...
Loading...

Adatkezelési tájékoztató / GDPR

Az oldal sütiket használ. Kérjük olvassa el az adatvédelmi tájékoztatót és ha egyetért vele, fogadja el a Rendben gomb megnyomásával.

Részletes cookie (süti) lista

Az oldal sütiket használ. Kérjük olvassa el az Adatkezelési tájékoztatót és ha egyetért vele, fogadja el a Rendben gomb megnyomásával.

PHPSESSID
PHP belső használatára. Session azonosító, csak a böngésző bezárásáig él.

gtc_lang
Az oldal megjelenési nyelve. Az oldalon ez mindig HU értékű. Az adminisztrációs rendszer használja. 1 hónapos lejáratú.

gtc_gdpr
GDPR elfogadási állapot, 3 hónapos lejárat.

GTC_ENTITY_user
Regisztrált felhasználóknak: ha be vagy jelentkezve hosszú távra, akkor ez egy egyedi azonosítót tartalmaz, amivel a felhasználó minden böngészőmegnyitáskor (vagy session lejáratkor) visszajelentkeztethető.